Smilla en hvid schæfer

tirsdag den 24. maj 2011

HESTEBRODERI....

Som de trofaste læsere har bemærket har der været stilhed hos Anne-kaffekande...dette skyldes at

Jeg er blevet den heldige ejer af en ipad :-)

som jeg bruger rigtig meget..... men jeg har endnu ikke fundet ud af at oploade billeder til den fra min telefon, måske min næste invistering er en iphone, så jeg kan oploade trådløst??? eller hvordan bærer i andre jer ad?

Siden sidst har jeg haft næsen i mine bøger, er jo igang med 3 moduler på en pædagogisk diplom. Indimellem er det dog blevet til tidt kreativitet. Bla. har min brors datter haft fødselsdag. Hun ønskede sig store puder, og hun er vild med heste. Så en fantastisk anledning til at få brugt det broderi, min far lavede da han var først i 20'erne og lå på hospitalet. Jeg havde babyfløjl liggende, i brun, grøn og turkis og de farver faldt helt godt sammen med broderiet.
Hvem puden vakte mest begejstring hos er svært at sige, både fødselsdagsbarn og farfaderen synes det var helt sjovt <3




Posted by Picasa

4 kommentarer:

  1. Fantastisk måde, at bevare og forny et elsket broderi på.
    Du har matchet farverne perfekt.

    SvarSlet
  2. Hej du kære! Det er du sluppet rigtig godt fra!
    Håber du stadig trives med bøgerne! Det er godt nok længe siden vi har set hinanden;-)
    men jeg sender dig en masse kærlige tanker
    knus Inger Lise

    SvarSlet
  3. Hejsa - kig på dette link
    http://www.livingsmart.dk/forum/29-ipad/6450-sv-fotos-fra-iphone-til-ipad.html

    Her fortælles om at kit, som kan bruges til Ipad'en, så du kan forbinde Iphone direkte til Ipad. Ellers skal man nemlig synkronisere via Itunes to gange - først fra Iphone til Itunes. Og bagefter fra Itunes til Ipad - det er det sidste jeg gør - jeg tager billeder med et kamera. De bliver først lagt ind i Iphoto, og så synkroniserer jeg Ipad via Itunes.

    Se også dette link:
    http://support.apple.com/kb/HT4236?viewlocale=da_DK

    Du er velkommen til at skrive til mig, hvis det volder problemer.

    SvarSlet
  4. Tak for din(e) hjertevarme kommentar på min blog - det er jeg mere end glad for!!

    Jeg synes ikke der sker så meget her? ;-) nu må den i
    iPad da snart være udforsket? ;-0

    SvarSlet