Smilla en hvid schæfer

lørdag den 27. august 2011

Inspiration...

Jeg er så heldig, at min veninde abonerer på BoligLiv.dk, og jeg er den heldige arver. I nr 9 2011 var artiklen "vild med vimpler" her var der henvisning til KarenKlarbaeksVerden.blogspot.com som de fleste af os nok kender. Men der var også henvisning til, for mig, to nye spændende blogs: abitofpillipilli.blogspot.com og Howaboutorange.blogspot.com, begge er fyldt med spænder DIY og massere af inspiration..... Jeg har forsøgt lave det således at i bare kunne trykke på denne tekst for ar gå til de nævnte blogs, desværre uden held. Jeg ved ikke helt hvorfor det driller...humf

Nå men jeg prøver noget andet....

1 kommentar:

  1. Dejligt man kan arve - jeg arver TIME magazines (en lidt anden boldgade)fra en god veninde -

    Tak for tips

    Har ud overvejet at bruge din html-side - herfra skal du gerne kunne lægge links direkte ind, når nu det andet driller.

    SvarSlet