Smilla en hvid schæfer

fredag den 16. september 2011

Loppemarkede

Mine piger har i de sidste års tid talt om at de gerne vil sælge deres gamle legetøj på et loppemarkede. Tæt på hvor vi bor er der et grønt område, her holder beboerforeningen loppemarkede en gang årligt. Det var egentlig planen at det var her de skulle sælge deres ting. Men da ældste datteren er håndboldspiller, syntes det rimeligt at støtte håndboldklubben, og da den Danske sommer ikke har vist sig fra den
Mest tørre side var beslutningen ikke så svær.... Istedet skal vi nu have en bod i

STIGE HALLEN
lørdag og søndag kl 10-16

I boden sælger vi bla dukkevogn, dukkeseng, dukkehøjstol samt andre uundværlige ting til de små dukkebørn. Spil og puslespil. Bamser fra KREA mm. Ligeledes er der forskellige glas, platter, mælkeflasker, gl. Syltekrukker som min far havde i gemmerne. Desuden vil jeg for første gang sælge noget af mit eget håndarbejde. Det falder mig utrolig svært at sætte pris på de muleposer, kaffevarmere til stempelkander og andet som jeg har lavet ... Du er velkommen til at kigge forbi, billeder kommer senere. God weekend- Anne BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. Fornuftigt træk at støtte sporten samtidig - desværre kommer jeg ikke lige på de kanter for nu - må i få en hyggelig og sjov dag.

    SvarSlet