Smilla en hvid schæfer

torsdag den 1. juli 2010

ferie forberedelser

 Jeg har købt ind til lidt kreativt til vores sommerhus ferie. Selvom vi i år har lejet sommerhus med swimmingpool, sammen med noget familie,kan det jo godt være at vi trænger til lidt nørklerier, især hvis det bliver regnvejr...
Jeg har købt fimo ler, og havde planer om at vi tøser skulle lave en ring hver. Men da jeg idag var i Stof og stil, så jeg noget som bragte mine minder tilbage til folkeskolen.. hårelastik med to perler. Kan I huske dem? Straks måtte jeg hjem i skufferne for at finde mine runde knapper. De lyseblå er ny indkøbte, bare fordi de var så skønne, men de orange er fra min mors gemmer. Nogle hun har klippet af en kjole for laaang tid siden. Jeg måtte også lige prøve med nogle andre knapper. Hjerter og blomster. Mine piger er lagt i seng, så i må se elastikkerne på mine tykke fingre istedet :-) Mon pigerne vil prøve dem imorgen??
Tilbage til fimo leret...
Jeg vil så gerne lave noget kreativt med mine piger, og de elsker det. Men jeg er lidt træt at perleplader og mystiske kreationer rundt om i huset. Men jeg nænner heller ikke at afvise deres gaver...Så jeg tror også vi skal lave perler/knapper til hårelastikker og finger ringe, så kan produkterne blive brugt til noget anvendeligt, tror I ikke det ville blive sjovt?


2 kommentarer:

  1. SUK.... bare jeg skulle med i din kuffert til sommerhus-ferie <3
    Det var da en god idé - havde næsten glemt at de der elastik-ting fandtes.
    Kys S

    SvarSlet