Smilla en hvid schæfer

torsdag den 23. december 2010

sne, sne, sne i nat er faldet sne...


I nat er der faldet så meget sne, at mine piger og min mand har brugt det meste af dagen på at bygge en iglo i baghaven... Igloen er blevet så stor at begge pigerne kan være der , det er bare skønt. Hvor mange gange mon de kommer til at opleve det i julen i Danmark? Jeg kan selv kun huske én gang som barn, hvor der var så meget sne og jeg mindes ikke det var ved juletid.. Men da dagen  blev brugt på hulebyggeri, var der ikke tid til den traditionelle "juletræshentetur" til Langesø skoven. Vi mente at vi hurtigt kunne købe et træ ved tanken, for træ ville pigerne have også selvom julen ikke fejres her..men ak nej, vi blev skuffede: alle træerne var væk. Istedet har jeg lovet pigerne at hente nogle grene i haven imorgen, som vi kan pynte fint :-)


I og jeres kære ønskes en glædelig jul, med denne skønne tegning af Storm P
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar