Smilla en hvid schæfer

søndag den 7. august 2011

Gaven til far....

Jeg kan se at det nu er to måneder siden at jeg sidst her skrevet på min blog. I disse to måneder har jeg haft travlt på forskellig vis. Den sidste månede har jeg haft travlt med at holde tiltrængt ferie med mine piger og min mand. Ferie i år syntes vigtigere en den plejer. Maj/Juni stod i eksamnernes tegn. Selv er jeg igang med en pædagogisk diplom uddannelse, på fuldtid. Så jeg havde 3 eksaminer. Jeg opdagede for sent at, depressionen stadig driller, og at jeg havde svært ved fordybelse og koncentration. Men selvom det var hårdt, var resultaterne tilfredsstillende. Min kære mand var i samme perione igang med sit afsluttende projekt på hans HD uddannelse. Som i nok kan forstå, havde vi i ferien hårdt brug for at være fuldt tilstede for vores piger, og for hinanden <3

Jeg havde svært ved at finde på en eksamens gave til min mand. Det skulle være noget ganske særligt... Jeg valgte at få min skønne veninde til at lege fotograf. Hun er super dygtig synes jeg og gaven faldt i god jord. Vil I se?......

..... Jeg ville så gerne vise det fine billede, men kan ikke finde ud af at overføre det fra min iPad .... Så fortsættelse følger, når jeg kommer inærheden af en computer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar