Smilla en hvid schæfer

torsdag den 17. juni 2010

Den bedste taske til skolestart

Det nye skoleår er lige om hjørnet, og skal man ud at købe ny skoletaske til sit barn, er der en masse gode råd at følge......
Efter sommerferien har jeg to skolepiger. Det er super vildt at tænke på at de nu begge er blevet så store! Den store pige skal nu i 2.klasse og hendes "begynder skoletaske" er nu for lille, så der skal punges ud til en ny model som både sidder ordentlig på ryggen når hun cykler og går med tasken. Den mindste skal begynde i 0.klasse, hvilket selvfølgelig er stort, og dette kræver selvfølgelig en skoletaske. Alle i min omgangskreds incl. min kære mand  mener selvfølgelig at mindstemusen skal ud og vælge sin egen første skoletaske, som også opfylder moderens krav om at sidde ordentlig. Men noget i mig siger at det er ressourcespild for så står vi jo med en 2 år gammel "begynder skoletaske" som ikke fejler noget... men jeg har besluttet at bøje mig for flertallet, så hvis der er nogen derude som mangler en lilla Jeva rygsæk med lyserøde enhjørninger på, så lad mig det vide :-) se mere her: den bedste taske til skolestart

Ingen kommentarer:

Send en kommentar