Smilla en hvid schæfer

onsdag den 19. januar 2011

tidsfordriv...

Jeg har det sidste ½ årstid, haft en frygtelig last.
Jeg spiller kabale på nettet...
Hver aften putter jeg mig under dynen, med min bærbare og så slapper jeg af med min kabale.
Egentlig synes jeg selv at det er lidt pinligt, men jeg slapper godt af med det...
Ville ønske at jeg i stedet fortalte at jeg læste "7 gode vaner" som min mand gentagende gange har anbefalet mig at læse, og jeg vil gerne, men indtil nu har min kabale vundet....
Vil du prøve den, så pas på, du risikere at blive bidt af den. jeg har kun nået 3 stjerne 1 gang!!!
Jeg har sat den ind på min blog, her til højre - god fornøjelse ;-)

2 kommentarer:

  1. Hej Anne-Kaffekande!
    Her tillader jeg mig lige at opfordre dig til at poppe forbi min blog - ude i sidebaren er der en gadget om blog-træf her hos mig, måske har du lyst til at være med?

    Du får også linket her:
    http://loppe-shoppe.blogspot.com/2011/01/blogtrf.html

    Mange hilsner fra Helle.

    SvarSlet
  2. Der er vel intet pinligt ved det - hvis du slapper dejligt af med en kabale, så skal du da fortsætte med det - uagtet hvad andre mener om det....og det er da både hyggeligt og rart - selv kan jeg godt lide mahjong - men måske skulle jeg kigge lidt på din kabale også ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet