Smilla en hvid schæfer

torsdag den 20. januar 2011

Studine...





I fredags havde jeg sidste arbejdsdag, det var en spændende og meget anderledes dag, som du kan læse meget mere om hos Inger Lises Verden Jeg har elsket mit år, hos Specialrådgivningen, og er nu klar til den virkelige verden. På mandag begynder mit liv som studine. Jeg skal igang med en PD i specialpædagogik (PD = Pædagogisk Diplom). Det bliver rigtig spændende. Glæder mig og er alligevel en smule nervøs for, mon jeg nu kan koncentrere mig nok til at få læst alle teksterne. Men det bliver fedt med fordybelse.

1 kommentar:

  1. Kære Anne!
    Håber du har nydt denne uge og er klar til kamp på mandag! Det bliver rigtig spændende og jeg ønsker dig alt det bedste!! Og er glad for at jeg kan følge lidt med og at vi også fik udvekslet telefonnumre.
    Ps. der er link til vores sommerhus og udlejning på min side. Så kan du få en fornemmelse af det:-)
    Knus og rigtig god weekend!!!
    Inger Lise

    SvarSlet