Smilla en hvid schæfer

onsdag den 2. februar 2011

mobiltaske i skind med broderi

Jeg har en meget kær veninde, som jeg har lavet en aftale med, om at vi kun giver hinanden hjemmelavede fødselsdagsgaver. Min veninde har lige haft fødselsdag, her er et par billeder af , hvad jeg fik lavet.. Inden i mobiltasken, lå en støbt sølvring, som meget heldigt, passede på en prik..
I disse tider, må jeg hellere skrive, at Ideen med at sætte broderi i en skind taske ikke er min egen. For flere måneder siden så jeg her i blogland et indlæg om en som havde gjort det med et meget fint broderi af firkanter, mener jeg, jeg har desværre ikke kunnet finde bloggen, men hvis du læser dette, takker jeg for inspirationen, og håber at du vil vise mig billedet af tasken igen, da jeg synes at det med lukningen, og snøren, er det vanskeligste.. Hvad mon du havde gjort?


Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hej Anne
    Den ligner mine "mobilhomes"
    Kig ind her: www.djohanne.dk

    SvarSlet