Smilla en hvid schæfer

torsdag den 24. februar 2011

Kaffe

Imens jeg har travlt med at prøve at opfylde mine børns ønsker ved symaskinen, bliver der brygget lidt kaffe. Tidligere havde vi en kaffemaskine, til både alm kaffe, ekspresso og skummet mælk. Den var upålidelig og besværlig at gøre ren. De sidste 3-4 år er kaffen istedet blevet brygget på god gammeldags maner, og det fortsætter vi nok med. Kaffen vi bruger er Cafe Noir fra Merrild (nej, jeg får ikke penge for denne reklame)og vi glædes dagligt over den. Hvordan brygger du din kaffe, og hvilken holder du mest af?

Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Hvis jeg skal have en enkelt kop kaffe, bliver det Nescafe.
    Hvis vi er mange er det kaffemaskinen, der skal i gang.
    Hvis manden og jeg skal forkæles, laver vi stempelkaffe.

    SvarSlet