Smilla en hvid schæfer

torsdag den 3. juni 2010

SANSER

SANSER

Uhm, jeg elsker sommernætterne. Det er så skønt at gå i seng i et soveværelse hvor vinduerne står helt åbne, så jeg kan høre fuglenes aftensang og dufte syrener, liljekonvaller og frisk klippet græs. Og at der indimellem kommer en let vind som stryger over kinden, gør ikke oplevelsen mindre....
Oplevelsen af at få sanserne mættet, bringer dejlige minder fra min ungdom og tid som spejder. At sidde rundt om bålet. At krybe i soveposen i bivuaken og se stjernehimlen som det sidste inden øjnene lukkes er et  fantastiske minde.
Så jeg glæder mig til weekenden, hvor vejret skulle blive skønt og jeg sammen med mine søde piger, min skønne mand og vores gode venner har planer om hygge med bål og måske med stjerner på himmelen ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar