Smilla en hvid schæfer

søndag den 28. november 2010

så broderer jeg..

Så broderer jeg, for første gang i mit liv. Jeg er tilfreds med min lille fine babuska, som jeg har fundet opskriften på i stofogstil. Selv har jeg tilføjet striberne.. men hvor skal mit broderi sys på? Har selv overvejet på en tehætte til min mor i julegave, eller på en taske til mig selv...men jeg er ikke helt tilfreds med ideerne, har du nogen som er bedre? Når vi nu er i broderihjørnet, så har jeg er stort broderi med heste liggende, som min far broderede, da han var i 20'erne og var indlagt på sygehuset.Broderiet har aldrig været monteret, og jeg overvejer nu at det skal på en pude, men hvordan undgår jeg at det bliver alt for retro og tøset, med cowboy stof, skind eller???





2 kommentarer:

  1. Det er blevet flot! Nu kan jeg fra billedet ikke vurdere størrelsen på broderiet, men jeg kan godt lide broderi på tøj, fx. på en bluse på overarmen som en tatoo. Eller måske på en stofpose, som du syr.
    Mht. heste-broderiet, kan du så ikke lave et indlæg om det med foto af det? (Og angive mål)
    Mange hilsner fra Helle.

    SvarSlet
  2. Hej min søde:-)
    Hvor er du altså dygtig!!
    Dejligt at se nogle af dine kreative kreationer igen!
    Håber du når frem i morgen:-)
    Knus fra Inger Lise

    SvarSlet