Smilla en hvid schæfer

tirsdag den 7. december 2010

Julelys og kager..


Imens risengrøden koges og pigerne ser dette års hyggeligste julekalender i tv (Jul i Svinget). Sidder jeg her i kalenderlysets skær, og overvejer hvilke julesmåkager, der skal fyldes i mine skønne nye kagedåser, som jeg var til lagersalg hos Aspegren fornylig. I de to mindste kagedåser er der pebernødder og brunekager ... men hvad skal der i den sidste? Jeg kunne tænke mig at høre jer i blog-jule-land, hvad der er i jeres kagedåser, og om I har en opskrift på en småkagedej, som er god at lave figurer af og som også smager godt.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Hej Anne

    hvis du klikker ind på mit link på mit pebernødde indlæg kommer du direkte hen til opskriften på newyorkerbyhearts blog.
    Dine ser nu også gode ud

    stine;)

    SvarSlet
  2. takker,det overså jeg vist lige :-)

    SvarSlet